You are here

China National Radio replaces HK's 24-hour BBC World Service

Radio Television Hong Kong says move was forced through without broader consultation

BT_20170905_CPBBC5_3069664.jpg

Hong Kong

HONG KONG'S public broadcaster Radio Television Hong Kong (RTHK) dropped a 24-hour BBC World Service channel from its airwaves on Monday, replacing it with state radio from China in what critics say is a sign of encroaching Chinese control in the former British colony.

sentifi.com

Market voices on: